מזכ״ל האו״ם בנאום במועצת הביטחון: ״האו״ם מוטה נגד ישראל״

דוד קורצוייל 1 Comment on מזכ״ל האו״ם בנאום במועצת הביטחון: ״האו״ם מוטה נגד ישראל״

דני דנון: "המזכ״ל הודה באמת הברורה, הצביעות של האו״ם כלפי ישראל שברה שיאים בעשור האחרון. בתקופה זו האו״ם העביר 223 החלטות נגד ישראל ו-8 החלטות בלבד נגד סוריה שטובחת באזרחיה בשש השנים האחרונות

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, סיכם את כהותנו בת 10 השנים בנאום במועצת הביטחון והודה ביחס המוטה של האו״ם נגד ישראל: ״במהלך העשור האחרון, טענתי כי אל לנו לקבל את היחס המוטה נגד ישראל מצד גופי האו"ם. בעשר השנים האחרונות היה מספר לא פרופורציונלי של החלטות, דו"חות ודיונים נגד ישראל. במקרים רבים, במקום לסייע לפלסטינים, מציאות זו מנעה מהאו"ם לבצע את תפקידו כראוי."

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, התייחס לדברי המזכ"ל ותקף בחריפות את האו״ם: "המזכ״ל הודה באמת הברורה, הצביעות של האו״ם כלפי ישראל שברה שיאים בעשור האחרון. בתקופה זו האו״ם העביר 223 החלטות נגד ישראל ו-8 החלטות בלבד נגד סוריה שטובחת באזרחיה בשש השנים האחרונות – זוהי התגלמות האבסורד״.

דנון הביע תקווה כי כניסתו של המזכ״ל החדש תביא עמה את פתיחתו של עידן חדש ביחסי ישראל והאו״ם.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    עכשיו לקראת סוף הקדנציה שלו הוא נזכר….היכן היה ומה עשה במשך השנים? שום דבר. האם בכלל הייתה לו סמכות כל שהיא או שהוא בובת חוטים בידי המדינות. אדם ישר הרואה שאין ביכולתו לשנות תחת מנהיגותו. עליו למחות ולהתפטר למען יראו. אך הוא המשיך לחיות במנעמי השלטון כאילו לא קרה דבר. מנוול.